De Batavieren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

de reeds geplaatste reacties achter elkaar

+3
Jos the first
vuile
Willem de 2e
7 plaatsers

Ga naar beneden

de reeds geplaatste reacties achter elkaar Empty de reeds geplaatste reacties achter elkaar

Bericht van Willem de 2e di sep 30, 2014 8:30 pm

Willem de 2e op 20-09-14 om 08:56
Als je wilt mag je jezelf hier voorstellen zodat anderen weten wie je bent:

Ik zal aftrappen;
Kom uit de achterhoek en ben vader van 3 volwassen kinderen, werk op kantoor en mijn hobby is biljarten.
(Laatste wijziging door Willem de 2e om op 20-09-14 om 08:57)Citeren|Bewerken
Thenose op 20-09-14 om 14:52
Ik heet Jeroen. Vader van 2 jongens (12 en 13) en getrouwd.
Ik geef wiskunde in een vmbo-school in Krommenie, maar ik woon onder de rook van Schiphol.
Mijn hobby is scheidsrechter zijn voor de KNVB. Op zondag ga ik het hele land door om bij wedstrijden te assisteren (vlagen) in de top- en hoofdklasse van het amateurvoetbal.


Jeffersons op 21-09-14 om 14:34
Ik heet jan. Ik kom van Antwerpen, ben vader van een dochtertje (1 jaar), en ik ben accountant.


jedit op 21-09-14 om 15:12
dan zal ik ook maar is vertellen wie ik ben. mijn naam is Glenn ik kom uit Naaldwijk dat ligt in de buurt van hoek van holland. in het dagelijkse leven ben ik hovenier en mijn hobby's zijn leiding geven op de scouting en met vrienden gezellig wat drinken en zo nu en den een spelletje spelen.

trouwens leuk om te lezen wat anderen doen!


johannes de x op 21-09-14 om 20:33
oke ik ben johan bouwvakker en vader van 3 tieners
ik woon op de grens overijssel drenthe


Olli13 op 22-09-14 om 18:34
ik ben Olivier
ik woon in antwerpen
mijn hobby is hockey


spaceduck op 22-09-14 om 20:13
Mijn naam is Jago, ik ben een fan van games en films. Ik studeer fysica aan de universiteit van Antwerpen. Mijn interesses liggen voornamelijk in de wetenschap en informatica maar af en toe filosoferen doe ik ook graag. Veel meer heb ik niet echt te vertellen dus als jullie meer willen weten mogen jullie dat gerust vragen.


blondegodin op 22-09-14 om 20:54
hallo allemaal

ik kom uit de achterhoek heb een vriend en een zoon van 6 jaar ik heb op dit moment geen werk maar hoop snel weer te hebben Very Happy ik hou van sport zoals voetbal maar zelf doe ik het niet meer. en heb wel hobby's maar een beetje te veel Razz dus dat ga ik niet allemaal erop zetten Very Happy en ik vind het leuk dat ik samen met jullie allemaal dit spel mag spelen.
daarbij wens ik jullie veel s6
gr. xxx


NLDutchGamer op 26-09-14 om 21:33
hallo ik heet Jamal ben 16 jaar en kom uit Friesland mijn hobbys zijn Profensioneel Worstelen (WWE,TNA) kickboks en fitness
Willem de 2e
Willem de 2e

Posts : 28
Join date : 29-09-14
Age : 68
Location : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

de reeds geplaatste reacties achter elkaar Empty Re: de reeds geplaatste reacties achter elkaar

Bericht van vuile za okt 11, 2014 3:55 pm

hallo,
mijn naam is michiel
en dit spel heb ik al ff gespeeld maar waarschijnlijk gaat je acc nooit weg want ik dacht; nog maar is een x proberen en....
warempel alles is er nog
hobby's: spellen spelen zaalvoetballen
beroep: chaufeur
vuile
vuile

Posts : 3
Join date : 11-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

de reeds geplaatste reacties achter elkaar Empty Re: de reeds geplaatste reacties achter elkaar

Bericht van Jos the first vr okt 17, 2014 3:23 pm

Hallo,
mijn naam is Jos, woon in Dronten, ben 61 en heb 2 volwassen kinderen. Heb 9 jaar World of Warcraft gespeeld en amuseer me nu onder andere met FoE. Verdere hobby's zijn modelspoorbouw en fotografie. Als ik niet speel ben ik marketingmanager voor mijn werk.
Jos the first
Jos the first

Posts : 1
Join date : 17-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

de reeds geplaatste reacties achter elkaar Empty JoanKessel

Bericht van joankessel za okt 18, 2014 10:55 pm

Mijn naam is Joan (verrassend he), ben vader van 2 zonen, zelf al 54. Mijn hobby's zijn schilderen, fotografie en exposeren. Als beroep ben ik Project man.ICT. Ik woon in Brabant.
joankessel
joankessel

Posts : 1
Join date : 05-10-14
Age : 64
Location : Gemert

Terug naar boven Ga naar beneden

de reeds geplaatste reacties achter elkaar Empty Re: de reeds geplaatste reacties achter elkaar

Bericht van rambi79 do okt 23, 2014 7:44 pm

hallo wij zijn fozzyke en rambi79
in het dagelijkse leven heten we marco en noortje wij hebben samen een zoon van 4 wij houden van een goeie film en van games marco zijn andere hobby is middeleeuwen en mijn andere passie is autos en motoren
wij wonen in tilburg en marco werkt als magazijnchef en ik ben huisvrouw
rambi79
rambi79

Posts : 1
Join date : 23-10-14
Age : 44
Location : tilburg nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

de reeds geplaatste reacties achter elkaar Empty Re: de reeds geplaatste reacties achter elkaar

Bericht van knoxje di okt 28, 2014 4:26 pm

Knoxje hier.

Kris genaamd in het echte leven,woonachtig in een klein dorpje bij Nijmegen.Hobby`s zijn wandelen met mijn mechelse herder Indy en online spelen,heb al vele games geprobeert maar deze vind ik nog steeds de leukste.
knoxje
knoxje

Posts : 1
Join date : 27-10-14
Age : 49

Terug naar boven Ga naar beneden

de reeds geplaatste reacties achter elkaar Empty Re: de reeds geplaatste reacties achter elkaar

Bericht van Thunderman0 do dec 04, 2014 4:14 pm

Beste allen,

Ik heet Barry, ben woonachtig in Zuid-Holland en ben 24 jaar. In het dagelijks leven houd ik mij bezig met mijn studie (HRM) en met mijn hobby's (sporten & leiding bij de scouting).

Ik hoop een leuke tijd te hebben bij deze gilde, ik moet heel FoE nog wel een beetje uitvinden.

Gr,

Thunderman0
Thunderman0
Thunderman0

Posts : 1
Join date : 04-12-14

Terug naar boven Ga naar beneden

de reeds geplaatste reacties achter elkaar Empty Re: de reeds geplaatste reacties achter elkaar

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum